Glitter Text

Nov 6, 2010

Thanks...My Best Fren ; )

Thank you...My Best Fren....I was really touched at the yesterday night...If not for your comfort, I really don't know how to face the lonely midnight..I really really appreciate your concern for me...I was feeling my fren around me....You stayed by my side when the world turned away.I want to let all the world to know, I have a friend, that is you, I love you for all you done...

昨晚,我真的很感动...不知什么原因....可能在昨天寂寞的夜晚,我感受到你们的关心,安慰....如果没有你们,要我怎样面对那个让人很孤独的夜晚呢?想了再想,哭了再哭,我累了...睡着了...眼泪干了,我的心情会好点了吗?只想一大清早醒来时,我就会痊愈了...还需要多少的时间呢?我真的很恨!我的极限真的到这里了!我忍够了!我真的无需花那么多的宝贵时间在他的身!

No comments:

Post a Comment