Glitter Text

Jul 21, 2010

因为你们是我的好朋友....

谢谢这半年对我的关心....
因为有你们
我不再孤单...寂寞...
因为有你们,
我很快乐...大笑...
因为有你们,
我伤心时...有你们的安慰....
因为有你们,
让我明白我想要的是什么....
因为有你们,
我的世界活得很精彩...
爱你们哦~~

There are many people
that we meet in our lives
but only a very few
will make a lasting impression
on our minds and hearts...
It is these people that we will
think of often
and who will always remain
important to us
as true friends...
Thanks
My Fren~




thank!(somebody)
谢谢你...
我会把握的...
现在是时间的安慰...
万一我错过了...
那时命中早已注定...
如果在这个路途中,
我受伤了...
我要你们的安慰...
我开心时...
我要你们陪我笑...
我会过得很好...
因为有傻傻的你们,
我觉得我很幸福...


No comments:

Post a Comment